Najino bivanje v Pirančku — 2021 / 2

Petek, 1. oktober

Do Ljubljane naju je peljal Matej, do Pirana pa Tadej. Lepo sončno toplo vreme. Vesela ob ponovnem prihodu v Piranček. Tadej se je šel kopat. Nato nama je prinesel sadje in ostalo hrano. Odšel je v Bohinj, ker so imeli drugi dan delovno akcijo na vikendu.

Sobota, 2. oktober

Spanje dobro, bujenje v sončnem vremenu. Dopoldne na kavico k Danoi, ki je sedaj v lasti gostilničarja Pavla. Vse prenovljeno. Čeprav visoke cene, gostje so. Nato sva šla sprehod do pristanišča. Še mnogo ljudi, tudi kopalci. Vesela sva, ker sva zmogla stopnice in hojo. Pri kavici sva se srečala z Alešem in Barbaro v prijetnem pogovoru in se vidimo še jutri.

Nedelja, 3. oktober

Ponoči malo, le za vzorec deževalo, tudi dopoldne še oblačno. Na kavico sva šla popoldne. Bilo je toplo in sončno. Zvečer je prišel Tadej.

Ponedeljek, 4. oktober

Nekoliko oblačno, a toplo. Šla dopoldne k Dragici, ki stanuje v bližini Rokovega trga, gledat garsonjero, ki jo oddaja. Lepo urejena. Škoda, da ima okno na hodnik in je bolj malo dnevne svetlobe. Bila je kar dolga pot, a sem zmogla. Sončno, toplo vreme. Tadej se je šel kopat. Del noči spal na terasi, potem ga je ob 3 h zjutraj pregnal dež. Zopet le za vzorec.

Torek, 5. oktober

Zjutraj malo oblačno, a toplo, Kavico pila doma. Tadej odšel v Ljubljano.

Sreda, 6. oktober

Že ponoči malo deževalo, zjutraj na pol oblačno, celo sonček se je prikazal. Popoldne so se nagrmadili oblaki in neusmiljeno je lil dež. Nad kuhinjo in kopalnico močno TEČE! Dež se nadaljuje v noč, temperatura pade pod 20 ºC. Ne greva ven.

Četrtek, 7. oktober

Danes občasno dež in močna burja. Na terasi 17 ºC, Zunaj 13 ºC. Sva kar doma.

Petek, 8. oktober

Prišel Tadej in naju oskrbel z vsem. Vreme se umirja. Nekaj burje je še.

Sobota, 9. oktober

Poloblačno, na sprehod. Oli bi bila danes stara 83 let. Sem zelo žalostna.

Nedelja, 10. oktober

Matej in Damjana sta šla popoldne v Novigrad na delovno akcijo. Danes ob 18. uri sta prišla v Piran. Tadej je rezerviral večerjo v Fontani na trgu 1. maja. Imeli smo se zelo lepo, se pogovarjali. Bilo nas je pet in smo se med seboj slišali. Z večerjo smo bili vsi zelo zadovoljni, kar smo izbrali, častil je Matej. Povsod je veliko ljudi, na meji sta dolgo čakala. Vreme je sončno, le še malo piha.

Ponedeljek, 11. oktober

Vreme je lepo. Tadej naju je preskrbel z vsem, kajti naslednji vikend ga ne bo, gre na tekaško tekmo v Omiš. Zvečer je odšel.

Torek, 12. oktober — sobota, 16. oktober

Tadej je včeraj odšel. V Sloveniji je zjutraj in zvečer zelo nizka temperatura. Zjutraj celo pod ničlo. Prva slana. Tu v Piranu ponoči pade temperatura le do 14 ºC. Na terasi in v sobi imava kaloriferja, imava toplo in se dobro počutiva. Vreme se je uredilo, dnevi so brez oblačka. Po kosilu hodiva na kavico in nato na sprehod. Vmes posedava na klopci in uživava v lepem razgledu na morje, na mesto. Še vedno zelo veliko ljudi, predvsem že v petek in danes, v soboto.

Nedelja, 17. oktober

Zopet lepo sončno jutro. Po kosilu na kavico in sprehod. Veliko turistov. Mnogi se kopajo. Škoda, da so s 1. oktobrom odprli rampo. Avtomobili so ovira sprehajalcem. Šoferji niso nestrpni, vsaj to je dobro. Pozdravila naju je Mivzeta (?), objela, bila sem zelo vesela. Slučajno prišla z možem v Piran. Srečala sva se tudi s starimi sokopalci. So se ustavili pri nama, smo poklepetali. Lep občutek, da naju sprejemajo.

Ponedeljek, 18. oktober

Zjutraj rahlo oblačno, potem pa sonce. Spala sva do devete ure in pol Popoldne je prišla Zorica in pospravila stanovanje. Na sprehod je Darko šel sam. Pri Danoi so ponudili, da mi kavico prinesejo v stanovanje. Neverjetno dober občutek. Izgleda, da sva edina toliko stara, ki se sprehajava, in pa, da se čudijo, da premagujeva naše stopnice.

Danes telefoniral Matej. Zdravil mi bo zmanjkalo za kak dan. Vreme se obeta še lepo, če bova zdrava, bova še kak teden tu. Telefoniral tudi Tadej, ki je že na poti v Piran. Tadej bil na tekaški tekmi 56 km, v Srednji Dalmaciji. Od Makarske prek hribovja do Omiša. Bil 10. od 75 tekačev, vse čestitke!!! Potem je šel še v Paklenico.

Torek, 19. oktober

Že zjutraj oblačno in le 11 ºC. Tudi čez dan obačno in hladneje. Takoj se pozna, da je sonček le občasno. Tadej naju preskrbel s hrano in odšel v Ljubljano opoldne. Delo. Midva se bova o odhodu odločila z ozirom na vreme.

Včeraj sem spet brcnila v prag in si presekala palec na levi nogi. Upam, da ne bo kaj hudega.